Wanneer een pakket wordt geretourneerd naar Tea4You omdat het door de klant niet wordt afgehaald, dan ligt de verantwoordelijkheid bij jouw als klant.

Ieder pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het servicepunt voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke servicepunt.

Als je je pakket niet ophaalt wordt het uiteindelijk naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald'. Wij zullen jou dan een mail sturen met daarin de mededeling dat het pakket bij ons retour is gekomen.
Dan zijn er 2 opties;
Je zie af van je bestelling; We zullen het bedrag op je rekening terugstorten minus € 12,50 administratiekosten. Dit zijn de werkelijke kosten die wij betalen voor het verzenden van het pakket naar jou als klant en de kosten die PostNL bij Tea4You in rekening brengt voor het retourneren van het niet afgehaald pakket. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.
Je wilt het pakket alsnog ontvangen; Natuurlijk kunnen wij het dan nogmaals versturen, maar dan ontvang je eerst van ons een factuur voor de werkelijke verzendkosten van het pakket. Want deze kosten zijn voor jou als klant.

Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen wanneer deze al is verzonden, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!
Heb je hierover vragen, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.