Retourneren en Annuleren
Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel, ondanks onze goede zorgen, niet aan jouw verwachtingen voldoet. Dat de kleur toch niet je smaak is, dat een formaat afwijkt van wat je in gedachten had of dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen.Bij tea4you begrijpen we dat en bieden we je de mogelijkheid om het artikel gewoon te retourneren met retourformulier dat je op onze website kunt downloaden.
Heb je nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen, dan is je bestelling nog niet verzonden en kunnen we je bestelling nog ongedaan maken. Neem in dat geval contact met ons op. Wij kunnen de bestelling handmatig voor je annuleren en het door jou betaalde bedrag terug storten.
Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Wel kun je de bestelling naar ons retour sturen. Dit kan binnen 14 kalenderdagen na aanmelding van de retour.
Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Wel kun je de bestelling naar ons retour sturen. Dit kan binnen 14 kalenderdagen na aanmelding van de retour.
Nee, ruilen is bij ons niet mogelijk. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling dan kun je deze retour sturen in de originele -ongeopende-verpakking. Na ontvangst van je retour zal Tea4You het bedrag dan binnen 14 kalenderdagen terug storten op je rekening. Daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste product te bestellen.
Voor het aanmelden van de retour heb je 14 kalenderdagen de tijd na ontvangst van je pakket. Na het aanmelden moet de retour binnen 14 dagen zijn afgegeven bij een PostNL punt.
Verpak het ongebruikte, onbeschadigde artikel indien mogelijk in de originele verpakking. Heb je deze verpakking niet meer, gebruik dan een stevige doos en plak de retourzending goed dicht. Wanneer de retour is aangekomen, bekijken wij de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan of er sprake is van waardevermindering. Tea4you is op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk voor de retournering. Dit is volledig op eigen risico van de klant.
Frankeer het pakket voldoende en stuur het naar ons op. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
Frankeer het pakket voldoende en stuur het naar ons op. De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.
Het is ook mogelijk om de retour zelf af te geven bij ons theemagazijn in Barneveld. Wij betalen alleen niet cash terug. Je ontvangt van ons een creditnota en het geld wordt binnen 14 kalenderdagen teruggestort op je rekening.
Retourneren bij het magazijn is alleen op afspraak. Neem van tevoren even (telefonisch)contact met ons op om een afspraak in te plannen.
Retourneren bij het magazijn is alleen op afspraak. Neem van tevoren even (telefonisch)contact met ons op om een afspraak in te plannen.
Het openstaande bedrag wordt op dezelfde manier terugbetaald als de betaalmethode die jij hebt gekozen bij je bestelling. Dit geldt alleen niet voor cadeaubonnen. In dat laatste geval zullen wij contact met je opnemen voor het nummer van een geldige bankrekening waarop wij het bedrag kunnen terugstorten.
Ja, er zijn kosten verbonden aan het retourneren van je bestelling wanneer deze niet aan je verwachting voldoet zoals omschreven op de website van Tea4you.
De kosten voor retourneren zijn te vinden op de site van PostNL. Bereken de retour kosten eenvoudig via deze link:
De kosten voor retourneren zijn te vinden op de site van PostNL. Bereken de retour kosten eenvoudig via deze link:
Wanneer Tea4You jou echter niet de juiste producten heeft gestuurd en de zending moet retour, dan zijn de kosten voor Tea4You. Neem in dat laatste geval altijd eerst contact met ons op.
Wanneer je een -door Tea4You correct geleverde bestelling- in zijn geheel terugstuurt , dan krijg je het totale bedrag -inclusief de eventuele verzendkosten- zoals aangegeven op de factuur terug gestort. Kosten voor de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.
Wanneer je één of meerdere artikelen uit je bestelling wel wilt houden, dan krijg je alleen de kosten voor de rest van je bestelling terug en niet de verzendkosten. De retour kosten zijn voor rekening van jou als klant.
Het risico van transportschade ligt bij tea4you, wij lossen het op. Stuur ons een mail (info@tea4you.nl) met daarin de klacht over de beschadiging, graag wel met een foto van de verpakking en het beschadigde artikel, anders kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling nemen. Wij zorgen dan dat je zo snel mogelijk het artikel opnieuw krijgt geleverd.
Heb je een verkeerd artikel gekregen? Dat lossen wij op! Wanneer je ons mailt met de precieze klacht en een bijbehorende foto van het onjuiste artikel, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het verkeerde artikel mag als retour aan afzender zodat wij hiervoor de verzendkosten betalen.
Wanneer de bezorger het pakket niet bij jou af kan leveren, gaat het pakket naar een PostNL punt. Hierover krijg je van PostNL bericht via het door jou gebruikte e-mail adres van je bestelling.
Wanneer je de bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt gaat het pakket automatisch retour afzender en krijgen wij het pakket terug.
Wanneer je de bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt gaat het pakket automatisch retour afzender en krijgen wij het pakket terug.
Dit geldt hetzelfde voor een pakket waarbij je zelf een onjuist verzendadres hebt opgegeven. Ook dan gaat het pakket retour naar Tea4You.
Wil je het pakket toch niet ontvangen? Dan krijg je van ons het bedrag van de goederen minus de werkelijk gemaakte verzendkosten, teruggestort op je bankrekening.
Wanneer blijkt dat het pakket door een fout van PostNL op een andere plek bezorgd is, neem dan contact met ons op zodat wij samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
Wij storten het bedrag binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de retour terug op jouw bankrekening.
Geopende theeverpakkingen, geopende chocolade, speciaal voor jouw opdracht op maat gemaakte artikelen en gebruikte en beschadigde accessoires kunnen wij niet retour nemen.
Geen probleem! Schrijf de gegevens van het retourformulier over op een briefje en stop dit bij de retour. Zorg er goed voor dat gegevens zoals naam, adres en ordernummer en bankrekeningnummer duidelijk vermeld staan.