Bestellen bij tea4you
Tea4You is in de eerste plaats een on-line winkel en de bestellingen lopen dan ook voornamelijk via onze website. Daar kun je je bestelling plaatsen en op verschillende manieren afrekenen.
Het kan echter voorkomen dat je behoefte hebt om je thee bij ons op het bedrijf uit te zoeken of dat je advies wilt of op zoek bent naar een speciaal product.
Lees hieronder meer over het kopen bij Tea4you en aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer je een vraag hebt.
Heb je interesse in onze producten als zakelijk klant? Kijk dan bij zakelijk bestellen .
Plaats de gewenste producten in je winkelmand. Zodra je alle gewenste producten in je mandje hebt geplaatst, klik je op het winkelkarretje boven in de website en vervolgens klik je op “doorgaan naar kassa”. Wanneer je nog niet ingelogd bent, wordt er om je gegevens gevraagd, maar ook zonder account kun je een bestelling plaatsen.
Vul je gegevens in, kies vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalwijze.
Hier kun je ook kiezen om je bestelling in te laten pakken als cadeautje. De kosten voor het inpakken (inclusief een kaartje waar wij jouw persoonlijke boodschap op afdrukken) zijn € 2,50. Wanneer je klikt op “pak je product in” verschijnt er een scherm waar je de producten die ingepakt moeten worden kunt selecteren en waar je je keuze aan kunt geven met welk inpakpapier. Klik vervolgens na akkoord gaan op “plaats bestelling”. Na afronding van de betaling ontvang je van ons de bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Vul je gegevens in, kies vervolgens de gewenste verzendmethode en betaalwijze.
Hier kun je ook kiezen om je bestelling in te laten pakken als cadeautje. De kosten voor het inpakken (inclusief een kaartje waar wij jouw persoonlijke boodschap op afdrukken) zijn € 2,50. Wanneer je klikt op “pak je product in” verschijnt er een scherm waar je de producten die ingepakt moeten worden kunt selecteren en waar je je keuze aan kunt geven met welk inpakpapier. Klik vervolgens na akkoord gaan op “plaats bestelling”. Na afronding van de betaling ontvang je van ons de bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Voor het bestellen in de webshop van Tea4You is geen minimum aankoopbedrag nodig.
Op sommige producten geven wij staffelkorting, dit staat dan altijd bij het product aangegeven. Ook de losse thee wordt goedkoper wanneer je een hoger gewicht bestelt. Voor bijzondere vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Dit kan natuurlijk! Aan het einde van het bestelproces heb je de mogelijkheid om onder je eigen gegevens “verzend naar ander adres” aan te vinken. Hier kun je het adres invoeren van de ontvanger.
Zodra je bestelling geplaatst is ontvang je van ons een bestelbevestiging. Controleer dan altijd voor de zekerheid of de adressering van de ontvanger klopt. Zo niet, neem dan gelijk even contact met ons op.
Zolang het pakketje nog niet verzonden is kunnen wij het adres van de ontvanger altijd handmatig voor je aanpassen.
Zodra je bestelling geplaatst is ontvang je van ons een bestelbevestiging. Controleer dan altijd voor de zekerheid of de adressering van de ontvanger klopt. Zo niet, neem dan gelijk even contact met ons op.
Zolang het pakketje nog niet verzonden is kunnen wij het adres van de ontvanger altijd handmatig voor je aanpassen.
Jazeker! Aan het einde van het bestelproces kun je kiezen uit diverse feestelijke verpakkingen. Daar kun je aangeven welke artikelen ingepakt moeten worden en welk cadeaupapier je wilt gebruiken.
De kosten voor het inpakken (inclusief een kaartje waar wij jouw persoonlijke boodschap op afdrukken) zijn € 2,50.
De kosten voor het inpakken (inclusief een kaartje waar wij jouw persoonlijke boodschap op afdrukken) zijn € 2,50.
Dat kan, maar je kunt per bestelling slechts 1 verzendadres gebruiken. Wil je cadeaus voor meerdere adressen bestellen, dan moet je voor ieder cadeau een nieuwe bestelling aanmaken. Je kunt ook alle cadeaus naar jouw eigen adres laten versturen en zelf aan de ontvangers geven. Wil je een grote bestelling plaatsen of bestel je als bedrijf en heb je veel verschillende afleveradressen, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden. Bij Tea4You kunnen we ook alle verzendingen voor je verzorgen.
Ja, je kunt de winkel van Tea4You bezoeken wanneer je zelf je producten wilt uitzoeken, advies wilt of het thee-pakket wilt afhalen dat je via de website hebt besteld en betaald.
Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling altijd van ons binnen 24 uur – met uitzondering van het weekend en de feestdagen- een bericht wanneer je pakket klaar ligt om afgehaald te worden.
Ook wanneer je zelf je thee bij ons wilt komen uitzoeken moet je van te voren even contact met ons opnemen omdat wij graag de tijd voor je nemen en je graag voorzien van een goed advies. Dit kan soms heel kort van te voren en kun je al binnen een uurtje bij ons terecht. Je kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.30 uur een afspraak maken voor bezoek.
Je kunt zowel via de mail als telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt bij ons echter niet contant afrekenen, maar wel pinnen.
Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling altijd van ons binnen 24 uur – met uitzondering van het weekend en de feestdagen- een bericht wanneer je pakket klaar ligt om afgehaald te worden.
Ook wanneer je zelf je thee bij ons wilt komen uitzoeken moet je van te voren even contact met ons opnemen omdat wij graag de tijd voor je nemen en je graag voorzien van een goed advies. Dit kan soms heel kort van te voren en kun je al binnen een uurtje bij ons terecht. Je kunt van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 15.30 uur een afspraak maken voor bezoek.
Je kunt zowel via de mail als telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt bij ons echter niet contant afrekenen, maar wel pinnen.
Naast dat wij zijn aangesloten bij Kiyoh en iedereen daar een openbare beoordeling kan plaatsen, is onze website beveiligd met een SSL certificaat. Dit kun je zien aan het gesloten slotje in de URL-balk. Secure Sockets Layer (afgekort als SSL), draait om encryptie. Dit gebeurt via een beveiligd data-opslagpunt, die werkt via een beveiligde verbinding met een 256bits SSL-certificaat. Persoons- en betalingsgegevens en gevoelige privégegevens worden versleuteld verzonden. Anderen kunnen dus niet meelezen met de informatie die jij met onze website deelt. Wachtwoorden worden daarnaast versleuteld opgeslagen. SSL zorgt voor de encryptie van bijvoorbeeld creditcard gegevens of persoonlijke informatie, en zorgt er dus voor dat deze informatie niet gestolen kan worden. Check altijd goed of de URL begint met https:// en controleer of het slotje gesloten is. Op die manier is het veilig!
1. De order is geplaatst;
Uiteraard ontvang je eerst van ons een bestel bevestiging waarin alle producten staan die je bij ons hebt besteld. De bestelde producten staan vanaf dat moment voor jou gereserveerd.
Controleer deze altijd goed en neem contact met ons op wanneer je vragen hebt.
Uiteraard ontvang je eerst van ons een bestel bevestiging waarin alle producten staan die je bij ons hebt besteld. De bestelde producten staan vanaf dat moment voor jou gereserveerd.
Controleer deze altijd goed en neem contact met ons op wanneer je vragen hebt.
2. Wij controleren de betaling;
Heb je bijvoorbeeld gekozen voor betaling met Mastercard of vooruitbetaling middels een handmatige overboeking, dan word je betaling gecontroleerd. Dit doen we gelijk en het heeft geen invloed op de snelheid van de bezorging.
Heb je bijvoorbeeld gekozen voor betaling met Mastercard of vooruitbetaling middels een handmatige overboeking, dan word je betaling gecontroleerd. Dit doen we gelijk en het heeft geen invloed op de snelheid van de bezorging.
3. Versturen van je bestelling;
Wij gaan -nadat jij de bestelling hebt geplaatst- voor je aan de slag en je bestelling wordt bij elkaar gezocht in ons thee magazijn. Wij verpakken de bestelling zo stevig mogelijk en geven deze af aan de vervoeder.
Wij gaan -nadat jij de bestelling hebt geplaatst- voor je aan de slag en je bestelling wordt bij elkaar gezocht in ons thee magazijn. Wij verpakken de bestelling zo stevig mogelijk en geven deze af aan de vervoeder.
Zodra de verzending is aangeboden aan de vervoerder ontvang je de Track & Trace code op het door jou opgegeven e-mailadres. Daarmee kun je je pakket volgen en zien wanneer het verwachte bezorg moment is. Het kan tot 12 uur na verzending duren voordat de gegevens voor Track & Trace zichtbaar worden.
Wanneer je op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, geven wij het pakket dezelfde dag nog mee aan de vervoerder. Bestel je op vrijdag na 16:00 uur of in het weekend, dan verzenden wij de bestelling op de eerstvolgende werkdag.
Wanneer je op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, geven wij het pakket dezelfde dag nog mee aan de vervoerder. Bestel je op vrijdag na 16:00 uur of in het weekend, dan verzenden wij de bestelling op de eerstvolgende werkdag.
4. Bestelling ontvangen;
Naar verwachting ontvang je de bestelling al de volgende werkdag. Controleer na ontvangst altijd goed te inhoud op eventuele gebreken en reageer direct. Hoe je dat moet doen lees je hier.
Naar verwachting ontvang je de bestelling al de volgende werkdag. Controleer na ontvangst altijd goed te inhoud op eventuele gebreken en reageer direct. Hoe je dat moet doen lees je hier.
5. Toch niet tevreden?
Bij Tea4You krijg je 14 dagen bedenktijd. Bekijk hier alles over retourneren.
Bij Tea4You krijg je 14 dagen bedenktijd. Bekijk hier alles over retourneren.
Het kan voorkomen dat de bestelbevestiging in de SPAM terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevoerd. In dat geval kun je contact met ons opnemen en zullen wij je handmatig een nieuwe bevestiging kunnen toesturen.
Aan het einde van het bestelproces is er bij de betaalmethode ruimte om de kortingscode in te voeren. Alleen kortingscodes die door Tea4you afgegeven worden zijn geldig en zullen dus een korting opleveren. Helaas zijn er momenteel ook kortingscodes van externe bedrijven in omloop die zonder de toestemming van Tea4You op internet worden geplaatst maar deze kortingscodes zijn niet geldig en werken dus ook niet. Heb je een kortingscode die afkomstig is van Tea4You maar niet werkt of twijfel je over een kortingscode die je elders gevonden hebt, neem dan altijd even contact met ons op.
Wanneer je een bestelling plaatst bij Tea4You ontvang je altijd een bestelbevestiging. Deze dient ervoor om te controleren of de door jou ingevoerde gegevens goed zijn ingevuld . Het systeem gebruikt altijd automatisch alleen de gegevens die de klant heeft ingevuld en brengt daar zelf geen wijzigingen in aan. Geen bestelbevestiging ontvangen kijk dan in je spam.
Staat er toch een fout in het adres of denk je dat de door jou ingevulde toevoeging bij de adresgegevens niet helemaal duidelijk is, neem dan altijd contact met ons op. Zolang je bestelling niet verstuurd is kunnen wij deze gegevens heel gemakkelijk voor je aanpassen. Is je bestelling eenmaal verzonden, dan kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Wij kunnen de bestelling opnieuw voor je versturen, maar dan zijn de kosten voor jou als klant.
Staat er toch een fout in het adres of denk je dat de door jou ingevulde toevoeging bij de adresgegevens niet helemaal duidelijk is, neem dan altijd contact met ons op. Zolang je bestelling niet verstuurd is kunnen wij deze gegevens heel gemakkelijk voor je aanpassen. Is je bestelling eenmaal verzonden, dan kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
Wij kunnen de bestelling opnieuw voor je versturen, maar dan zijn de kosten voor jou als klant.